V dnešní době najdeme na trhu široké spektrum zboží a služeb. Kromě zboží vyráběného v tuzemsku, je Česká republika pravidelně obohacována přísunem zahraničních produktů a běžný spotřebitel často ani nerozezná, odkud jaké zboží pochází. Také sektor služeb je v moderní společnosti čím dál rozšířenější. Zatímco ještě před pár lety navštěvovali lidé pravidelně jen kadeřníka a ženy si jednou za čas zašly na kosmetiku, díky neustálému vývoji a moderním technologiím dnes vznikají firmy, které nabízí naprosto specifické typy služeb. Vedle klasické kosmetiky tak vznikají salony na prodloužení řas, permanentní make-up či aplikaci botoxu a dalších úprav, které nám pomáhají se stále více přibližovat vzhledu modelek a hollywoodských hereček, které vídáme v časopisech. Také kadeřnictví se za posledních pár let vyvinula a roztřídila podle specifických služeb, které nabízí. Do jednoho kadeřnictví si zajdeme, pokud chceme dokonalou barvu, jiné je vyhlášené mistrovským střihem a v dalším nám prodloužením vlasů pomohou vykouzlit na hlavně bujnou hřívu.
Zdokonalující procedury však nejsou zdaleka jen pro ženy. Také muži dnes mohou například obyčejné holičství vyměnit za specializované barber shopy, kde jim odborníci vykouzlí moderní sestřih vlasů i vousů, zatímco popíjí vynikající bourbon. Ani o kosmetiku nezůstali muži ochuzeni. Zatímco dříve tak bylo pravidelné zkrášlování v kosmetických salonech výsadou žen, dnes salony nabízí také speciální „mužské balíčky“, které poskytnou náležitou péči mužské pleti podle věku.
Na oblíbenosti neztrácí ani masážní salony, které se však postupem času také značně zdokonalily. Vybrat si dnes můžeme hned z několika druhů, a to nejen podle intenzity masáže a části těla, na kterou se zaměřují, ale také například podle země, ze které tyto techniky pochází. V České republice si tak naprosto běžně můžeme užít třeba thajskou masáž od pravých Thajek.
Vzhledem k opravdu široké nabídce a nepřebernému množství druhů zboží a služeb, je dnes využití reklamy pro každého podnikatele naprostou nutností. Otázkou tak přestává být, zda si nějakou reklamu zaplatit, ale spíše, jaký typ reklamy bude pro propagaci námi nabízené služby nejefektivnější. Vzhledem k tomu, že reklama na internetu je v poslední době nejhojněji využívaným způsobem propagace, někteří se vrací opět k fyzické podobě reklamy ve formě propagačních sloganů na autech či reklamních cedulích. Na rozdíl od internetové reklamy si totiž tato získá oči každého kolemjdoucího.