Dříve se za našich předků příbytky pravidelně bílily vápnem, aby byly obytné místnosti čisté a pěkné. Teprve později přišla móda barev a válečků. Ale stejně jako dříve se malovalo pravidelně. Dnes je možností, jak vymalovat byt, mnohem více. Typů barev existuje nepřeberné množství, móda se stále mění a malovat můžeme tak často, jak chceme. Můžeme malovat sami, ale také si můžeme na malířské práce sjednat profesionály.
Vymalování pokoje, domu, bytu nebo kanceláře budete mít s profesionální firmou zcela bez starostí. Malíři nejenom vymalují pokoj, ale také třeba natřou podlahu, zárubně, dveře, strhnou ze stěn staré tapety a nalepí nové. Také si poradí s broušením stěn, imitací mramoru a lepením stropních kazet. Práci profesionála ocení všichni bez rozdílu. Majitelé bytů v paneláku se často trápí s nerovností na stropech. Jak se panely vzájemně dotýkají, je místo jejich spojení viditelné a někdy dokonce praská, protože stavba přece jen i po letech „pracuje“. Malíř umí spáru dokonale zatmelit a nanést na strop takový nátěr, že není patrná. Často se v panelácích proto používá nějaký druh plastického nátěru, který dokáže zarovnat nerovnosti.
Trochu jiné starosti mají obyvatelé a majitelé starých zděných domů. Zdi nejsou nikdy dokonale rovné, proto se s linkami u stropu musí pracovat opatrně, aby nerovnosti nebylo tak vidět. Protože nejde o nové domy, jsou na stěnách někdy i desítky nátěrů. Olupují se, a tak nezbývá nic jiného, než staré nátěry oškrabat až na omítku a nanést nové. Je to náročné, pracné, zato výsledek stojí za to a vydrží další desetiletí.
Některé firmy se neomezují pouze na úpravy v bytech a vnitřních prostorách domů. Umějí dát domovům novou venkovní tvář v podobě nových nátěrů oken, dveří a fasád. Dům vypadá jako docela nový a nové barvy mu dodají i moderní vzhled a švih. Barva dokáže fasádu výrazně oživit, upoutat na ni pozornost a také začlenit do okolní výstavby. O upoutání pozornosti stojí hlavně majitelé firem, kteří v konkrétním domě sídlí. Nápis na stěně budovy dokáže okamžitě přitáhnout zraky kolemjdoucích chodců i projíždějících řidičů. Když je neotřelý, nápaditý a graficky zajímavý, může se stát něčím, podle čeho si lidé firmu zapamatují navždy, a s čím ji budou spojovat.