K velké radosti všech se zase svět pomalu vrací do normálu a už je možné pořádat akce pro více osob. Možná je právě teď ideální čas naplánovat firemní večírek nebo teambuilding. Zaměstnanci po dlouhé době na home office, kdy se se svými kolegy viděli maximálně na Skype jistě ocení nějakou akci, kde si budou moct popovídat tváří v tvář, lépe se poznat a dohnat ztracené konverzace. Společné akce pomáhají uvolnit stres z práce, navázat lepší vztahy se svými zaměstnanci ale i obchodními partnery. Pořádání firemní akce je velký úkol, který potřebuje co nejpodrobnější plánování. Poradíme vám, na co nesmíte zapomenout a jak udělat akci, na kterou budou všichni rádi vzpomínat.
Nejdříve si musíte udělat jasno v tom, o jak velkou akci se bude jednat. Pro kolik bude určena lidí a jaký rozpočet máte k dispozici. Nejedná se o malou částku, avšak je to investice do vztahů na pracovišti a pomáhá zlepšovat loajalitu zaměstnanců. Pořádat akci můžete sami, nebo si na ni najmout firmu, která se vám o vše postará. Úplným základem je také určení datumu, které bude ideálně vyhovovat co nejvíce lidem a nebude se krýt s jinou firemní akcí. Ideální je dát kolegům vědět o konání akce dostatečně předem a zeptat se na jejich časové možnosti.
Jakmile máte stanovený rozpočet a počet lidí, přichází na řadu volba místa. Ta souvisí také s tím, jaké téma zvolíte a zda jde o teambuilding spojený s nějakou aktivitou. V létě můžete akce pořádat i venku, stačí si pronajmout párty stany a máte vystaráno i pro případ horšího počasí. Další zásadní položkou pro všechny zúčastněné je jídlo, rozmyslete se, zda uděláte raut nebo objednáte menu. Inspirací pro téma může být takřka cokoliv, je dobré se zamyslet nad něčím, co sedí k vaší firmě. Program a zábavu je potřeba vybírat tak, aby nadchla co nejvíce lidí a pokud si zvete hosty, kteří ji zajistí, najděte si opravdové profesionály, abyste předešly zbytečně trapným situacím. Na závěr dolaďte hudbu, nezapomeňte rozeslat pozvánky a máte hotovo.